יום ראשון, 23 באפריל 2023

מדוע היועץ העסקי שלך צריך לשקול ניתוח מתחרים



מתי הייתה הפעם האחרונה שיועץ העסקי שלך ערכה ניתוח מתחרים?



אנו מבצעים לעיתים קרובות ניתוח מתחרים הן עבור עצמנו והן עבור לקוחותינו. כמו בכל שוק, מתחרים משנים את מיצובם, המוצרים והשירותים שלהם כדי להתאים אותם לצרכי השוק.


"למה זה חשוב? אחרי הכל, אתה לא יכול לשנות את מה שאתה עושה בכל פעם שמתחרה יוצא עם משהו חדש. לא עדיף לתת למתחרים לדאוג לך?"

ניתוח מתחרים


חשוב לערוך ניתוח מתחרים כדי להישאר מעודכן בצורה מסוכנת במה המתחרים שלך עושים ולמצוא דרכים חדשות עבור החברה שלך לייצר מכירות. אם יש לך מותג סטטי, הלקוחות ילכו למקום אחר. תחשוב על אמזון מול כל קמעונאי. אם מתחרה שם שריר שיווקי מאחורי טוויסט חדש במתודולוגיה ישנה או קבוצת ליבה של מנהלים שהופכים למומחים גלויים בתעשייה שלך, אז החברה הזו היא זו שמושכת תשומת לב.


גם אם אתה יודע כמקורב בתעשייה שהמתודולוגיה שלך טובה יותר והצוות שלך מסוגל באותה מידה, כמה לקוחות פוטנציאליים שומעים על התכונות ובסיס הידע של המתחרה בפעם הראשונה, והמידע הזה קובע את קו הבסיס לבחירת חברה.
האם ידעת?

מומחיות/כישורי צוות היא אחת הסיבות העיקריות לכך שקונים בוחרים בחברת ייעוץ ניהולי. עכשיו, אתה בהגנה וצריך להגביר את האסטרטגיה שלך.

כדאי גם לבצע ניתוח מתחרים תקופתי מכיוון שרוב החברות אינן יודעות מי המתחרה שלהן. לפי המחקר שלנו, 75% מהמתחרים שזוהו על ידי קונים של שירותי ייעוץ ניהולי אפילו לא נחשבו לתחרות על ידי החברות המוכרות את השירותים. יש הרבה יותר מתחרים בחוץ ממה שחברות מבינות, וסביר להניח שהם זוכים בעסקים.

שינוי הדינמיקה הזה הוא עניין של התייצבות מול לקוחות ולקוחות פוטנציאליים באופן קבוע כדי שתוכל לפתח את מערכות היחסים הללו. המחקר מצביע על פעילויות כמו נטוורקינג, שיחות טלפון אחד על אחד, תוכנית הפניות ופיתוח מוניטין של תוצאות כדרכים להעמקת מערכות יחסים.

מוניטין


ראוי לציין שהמוניטין הוא רק חצי מהקרב. אתה צריך נראות לקהל כדי לדעת עליך ועל המומחיות שלך. ייתכן שהלקוחות שלך אפילו לא יודעים את ההיקף של מה שאתה מציע. כמו כן, העולם שלך חייב להיות גדול יותר מהלקוחות שלך. מנהלים ועובדים עוזבים לחברות אחרות, למשל, אז אתה צריך ליצור קשרים חדשים עם לקוחות קיימים.

מה שבטוח, המתחרים נאבקים באותם נושאים שאתם עושים: חיפוש חיפוש, סגירת עסקאות, מתן שירות, בניית מוניטין ועוד. ביצוע ניתוח מתחרים יכול להראות את נקודות החולשה שלהם, מה שיכול ליצור עבורך הזדמנויות להדגיש את המוניטין שלך באותם תחומים. משרדך יבלוט בים המתחרים בענף הייעוץ הניהולי.

מאמרים באותו נושא


איך אמצא את היועץ העסקי המתאים לי? חשיבות איתור יועץ המתאים לצרכי העסק קודמת לכל פרמטר אחר.משה, בעל חנות רהיטים בחיפה רצה לפתוח חנות רהיטים נוספת בעיר אחרת. הוא לא היה בטוח...

מי צריך תכנית עסקית? תכנית עסקיתמי שרוצה להקים עסק חדש או לבצע שינוי משמעותי בעסק קיים, צריך להכין תכנית עסקית. איך עושים זאת?המאמר נכתב ע”י מנהל ליווי עסקי במעוף.​​​כל...

למה צריך מחלקת שיווק עסקי? תוכן עניינים שיווק או מכירות?מה ה"שפה" שבה אנו משתמשים כדי לתאר מחלקת שיווק וכיצד היא שונה מפונקציית מכירות?הסיבה שההבחנה הזו כל כך מסובכת היא שחברות...

מחקר מותג: מה שכל מנהל צריך לדעת כדי להצמיח את המותג שלו מבוא חברות שירותים מקצועיות תמיד מחפשות דרכים חדשות להשיג יתרון תחרותי - אבל זה לא תמיד מוביל אותן להציע משהו חדש . לעתים קרובות מדי בתחום השירותים המקצועיים, אתה רואה הרבה...
אסטרטגיה עסקית
ארגון
פיתוח עסקי
ניהול משברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה