יום חמישי, 8 בספטמבר 2022

ייעוץ ופיתוח עסקי



לפיתוח עסקי יש 3 מטרות עיקריות:

  1. גיוס לקוחות חדשים, על ידי כך לתפוס נתח שוק גדול יותר
  2. חדירה לשווקים חדשים
  3. מימוש מנועי צמיחה חדשים
  4. שינוי כוון ופיתוח מוצר חדש, בשל מצב של דשדוש/נסיגה במוצר הקיים

טכניקות למימוש תוכניות ייעוץ ופיתוח עסקי:

  1. ביצוע מחקרי שוק ואיסוף מידע מודיעיני
  2. יישום מודלים עסקים של פיתוח עסק
  3. ניהול תקציבי רכישה ומיזוג
  4. ניתוח נתוני חברות שנמצאות באותו סגמנט של שוק או שווקים משיקים
  5. ניתוח כלכלי וניהול סיכונים פיננסים
  6. בניית חומרים שיווקים רלוונטיים
  7. יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים
  8. חדשנות טכנולוגית

תרומתנו בייעוץ ופיתוח עסקי:ליווי בחשיבה ובקבלת החלטות

  1. תכנון התהליך על כל מרכיביו
  2. עזרה בגיוס משאבים
  3. עזרה במו”מ לקוחות וספקים
  4. קישור עם המערכות הממסדיות (משרדי ממשלה, מדען ראשי, וכיו”ב)

*עפ”י וויקיפדיה

פיתוח עסקי הוא מושג מתחום הניהול, העוסק בתהליכים ומשימות לצורך קידום מטרות ארגוניות.

לצורך פיתוח עסקי, נשתמש בידע מתחום הניהול, הכלכלה, התעשייה והשיווק, כדי להגדיל את הכנסות העסק, או כדי להפוך עסק בודד לרשת ארצית, או אפילו כדי להשיק מוצר חדש ולפנות לקהלי יעד חדשים.

מנשה רוזנפלד הוא בהשכלתו דוקטור למנהל עסקים, שחי את התחום העסקי כבר 40 שנה וישמח להעניק לכם שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי לצד ליווי צמוד לתהליכי הפיתוח של העסק שלכם.

ייעוץ ופיתוח עסקי משנים את מפת העסקים בישראל

מצב העסקים בישראל בשנים האחרונות על פי הלשכה לסטטיסטיקה הוא לא קל. 1 מכל 3 עסקים יסגור את שעריו ב-5 השנים הראשונות. בעיקר בגלל שבעלי העסקים כורעים תחת כובד המשקל של ניהול העסק והתמודדות עם האתגרים והמשברים, שבעל עסק ותיק יודע – הם חלק בלתי נפרד מעולם העסקים.

ייעוץ ופיתוח עסקי מאפשר לבעלי עסקים ללכת יד ביד עם יועץ, שהוא מומחה לעסקים, מכיר היטב את המשק הישראלי, לרוב הוא גם בעל קשרים משמעותיים שיכולים לעזור לקדם את העסק ויש לו כלים רבים לפתור בעיות שונות בעסק ולעזור לקדם את מטרותיו של הבעלים.

באמצעות ליווי ופיתוח עסקי ניתן להגדיל את הרווחיות של העסק, להפוך את ניהול הארגון ליותר יעיל ויציב לאורך זמן. קצב העבודה תלוי בגודל המשימה – האם בעל העסק מעוניין להפוך לרשת ארצית? או פשוט להגדיל את הרווחים במידה מסוימת?

אבל חשוב מכך – קצב העבודה תלוי בעיקר במוטיבציה של בעל העסק ובמהירות שבה הוא משתף פעולה ונכון ליישם את ההחלטות שהתקבלו בפגישות הייעוץ.
ייעוץ ופיתוח עסקי לקבלת תוצאות איכותיות

נשמע קצת מורכב? זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה. חלק מהכלים הרבים שתקבלו במהלך העבודה עם ד”ר רוזנפלד הם: עבודת שיווק יעילה וממוקדת, הגדלת היכולת לסגור עסקאות, התנהלות כספית חכמה ומועילה, שיפור היחסים עם הבנק, שיפור היעילות של צוות העובדים ועוד.

ד”ר מנשה רוזנפלד משתמש בידע יישומי ופשוט כדי להקל עליכם ליישם את ההחלטות ולהגיע לתוצאות הרצויות עם העסק שלכם.

מאמרים קשורים לנושא:

  1. ליווי עסקי ליווי עסקי – מה הוא? במסכת חייו של אדם, ובשל מגוון הכמעט אין סופי של מצבים או שטחים בהם הוא נמצא, או אליהם הוא נקלע,...
  2. הבראת עסקים כל בעל עסק מנוסה, יודע שלכל עסק יש עליות ומורדות, תקופות של שפל לעומת תקופות של שיאי הצלחה וגם משברים. חילוצו של עסק ממשבר פיננסי...
  3. תכנית עסקית תכנית עסקית – מתי צריכים? תמיד הקמת עסק/מפעל/מיזם לעשיית שינוי בעסק/במפעל לקבלת מענקים לקבלת הלוואות לגיוס משקיעים למה זה טוב? כעיקרון-לכל אדם/גוף העובד עפ”י תכנית...
  4. שליטה בתזרים מזומנים "תזרים מזומנים", מה הוא? תזרים מזומנים הוא תהליך רישום, לצרכי פנים, המאפשר לבעל/מנהל העסק לדעת את מצב המזומנים (עודף או חסר) בקופתו, בכל רגע נתון.רישום...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה